Monday, December 03, 2007

invitations

Babytje in het park
Lieve Alice,
Kom ook op mijn verjaardag en kom ook met mij samen dansen. Wil je dan ook verfen met mijn mama en wil je dan ook een tekening maken op de verf, alléén met krijtjes, liefs, Isabelle

Roze wolk, blauwe maan, groene uil

Lieve Sonia,
Kom je alsjeblieft op mijn verjaardag? Kom je vaak bij me om te kijken naar de nieuwe baby van mama of hij goed lacht naar je en of je het leuk vindt van mijn verjaardag, liefs, Isabelle

Meisje met papa en Piet

Lieve Fiep,
Kom ook naar mijn verjaardag toe om naar mama’s baby te kijken maar ga dan niet hard schreeuwen bij de baby, liefs, Isabelle

Likkepot

Lieve Olivier,
Wil je op mijn verjaardag komen om taart te eten en wil je dan ook met mij tekeningen maken? Liefs, Isabelle.

1 comment:

elianne said...

lieve Isabelle,
Ik vind dat jij de mooiste kaartjes kan maken.
Een hele fijne verjaardag,
Elianne